manggester

Monday, April 25, 2011

Hari Tua maksayasuperb~



maksayasuperb a.k.a. azyan khairiah (gambar) merupakan salah seorang rakan sesekolah aku dahulu. beliau dikhabarkan telah diperberanakkkan oleh maknya yang superb pada dua puluh lima April berpuluh-puluh tahun yang lepas. disebabkan oleh tarikh itu jatuh pada hari ini maka aku pun dengan rasa penuh tawaduknya ingin mengucapkan selamat hari keberanakan buat beliau.

dengan ini dengarlah alunan lagu hari jadi teristimewa buat kau:



sebenarnya aku nak taip entry ini pada malam semalam tetapi disebabkan terlalu memikirkan strategi terbaru untuk menundukkan pasukan kegemaran beliau iaitu si setan merah aku telah pun tertidur. hanya Singa Biru dari London sahaja mampu menggalas bebanan ini kerana pasukan meriam buluh sememangnya tiada naluri juara.


pesanan aku kepada emaksayasuperb yang juga merangkap penjaga kepada kembar aku iaitu budakpendekberambutkerinting, sila jaga-jaga dengan singa biru. kerana dia akan mengunyah setan merah sehingga lumat.

pesanan tambahan|
:: aku tengok blog HAAR dah bersawang.
:: aku praktikal kat shah alam. nanti aku roger-roger kalau nak lepak.
:: aku rembat gambar dari blog kau tanpa kebenaran.
:: aku tengok muka awie lebih kurang sama dengan muka HAAR.

2 comments:

EmakSayeSuperb said...

Giggss!!!!!!!!!!! TQ TQ TQ so Much!! ehehhe....... aku tetap nk touching walaupun ade unsur2 setan merah yg gagal disitu.. i dont care.. we still ahead.. =)

manggosteen said...

yan: haha..tunggu je la minggu ni..kedudukan bakal berubah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails