manggester

Monday, April 11, 2011

Air Soya cap Ludah | Edisi Meloyakan


video ini menunjukkan bagaimana seorang peniaga air soya membungkus air soya yang hendak dijualnya. aku tak pasti sama ada dia meludah dalam bungkusan itu atau sekadar membaca jampi. kah kah kah. tapi menurut pengulas untuk viseo ini, dia mengatakan bahawa peniaga ini meludah didalam setiap air bungkusannya.

lokasi kedai ini adalah di kawasan Bangi. kalau korang ada lalu-lalang kat situ usha-usha la. aku nak usha pun tak boleh sebab jauh la Bangi dengan Johor ni. haha.



:: pesanan untuk peniaga itu : kalau betul la apa yang dikatakan oleh pengulas video ini, harap dia dapat bertaubat dan memohon maaf kepada semua pelanggannya.
:: tapi pengulas video ini memang bersemangat betul.
:: risau aku nak minum air soya dah. mungkin sebab tu air soya selalu ada buih-buih kat atas eh?

10 comments:

storyfromme said...

alamak!saya dok kat bangi...erkk.nak muntah jap.

manggosteen said...

@storyfromme: dah penah minum ke?ahahah

SANDRA AZWAN said...

CRAZY!!!

manggosteen said...

@ SANDRA AZWAN:ahahah..ini kerja org gila punya..

Farhana Jafri said...

eiii mlampauny!!! ad ke plak ludah kat dlam air soya tu.. buruk gile prngai!! sumpah xnk beli kat kwsan bngi dh pas ni... grr~~

jemput singgah ANASAURUS :)

manggosteen said...

@Farhana Jafri:haha..jgn beli dah kat situ..kekeke

ainzoo said...

minum air soya kotak @ tin aje la pas ni..kembang seh tekak aku..ehehehh...thanks for the info

manggosteen said...

ainzoo: haha..aku pun dah rasa loya tgk air soya kat tepi jalan dkt umah aku ni..

Syok Sendiri said...

bila dia lucah ek? aku tgk xperasan pun bila dia ludah...

tak pun aku sorang je yg tak nampak?

manggosteen said...

Fahmi:bukan luacah la.keeke..ada masa sebelum dia ikat plastik air tu.kan dia mcm ludah tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails