manggester

Saturday, April 30, 2011

saya nak join bloglist aziluzdanhidupnya



aku dengan suka hati aku nak join bloglist beliau

aku nak taip sikit je sebab aziluz suruh taip sikit saja.

benda pertama yang aku pandang bila buka blog aziluz ialah..sebenarnya aku tak terpandang apa-apa pun. sebab biasanya aku akan buka dengan menggunakan new tab. so, memang tak nampak apa-apa kecuali dashboard aku. tetapi aku ada terdengar sesuatu lagu yang mengingatkan aku zaman sekolah dulu. lagu Creep by Radiohead. dulu memang gila-gila nak hafal lagu orang putih. konon-kononnya nampak kool sikit. padahal aku lagi nampak kool bila boleh hafal lagu alhamdulillah by malique joe flizzow dan dian sastrowordoyo. tapi memang aku hafal sikit-sikit lagu creep ni sebab muziknya best.

dan pada pendapat aku aziluz ini adalah seorang perempuan. keranan berdasarkan kepada pengamatan aku terhadap gaya penulisannya seolah-olah menggambarkan beliau seorang wanita.

:: walaupun blog nya tertulis hampas, tetapi aku rasa penulisannya amat baik dan menarik.

2 comments:

run aziluz said...

thanks :D

(baru perasan aku tak komen kat post kau haha)

manggosteen said...

@run aziluz : aku pon baru perasan..haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails