manggester

Wednesday, April 6, 2011

Yuyu Zulaikha-Ferrero Random Giveaway


ditengah malam begini aku nak join satu GA yang dianjurkan oleh blogger Yuyu Zulaikha. hadiahnya memang menarik iaitu ferrero Rocher. huh. kalau bab coklat ni memang aku tak akan lepaskan peluang.

sebenarnya blog ni aku jarang nak jenguk sebab aku jeles tengok follower dan yang mengkomen entrynya begitu banyak. sebaba kalau aku komen pun mesti dah jadi pengomen yang terlambat. kah kah kah. tapi disebabkan coklat in aku merajinkan diri untuk menjejakkan kaki keblognya. jadi untuk mengelakkan aku terlepas peluang untuk menjamah coklat yang begitu sedap itu, maka aku pun menjoinkan diri la. harap-harap random.org tu memilih aku sebagai pemenang.haha..

1 comment:

solo molo said...

pok amai amai...
belalang kupu-kupu...
join giveaway yuyu...
mana tahu menang ferrero satu...


sape nak menang ipad 2 ???
klik > http://solomolo.blogspot.com/2011/04/yuyu-zulaikha-ferrero-random-giveaway.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails