manggester

Tuesday, April 19, 2011

gara-gara mat bin lajis aku hampir terlupa Zalia


malam ini aku hampir-hampir terlepas menonton drama penuh emosi pada jam 9 malam tadi di tivitiga. ini semua gara-gara mat bin lajis yang sedang mencari sukri supian. senak perut aku melayan karenah mat despatch dengan makcik sengal ni. layan dulu video ini. dah lama tak layan tapi secara tiba-tiba terlayan kat youtube.





kalau korang perasan aku dah dua tiga hari tak update blog. sebab aku sedang sibuk menguruskan hal projek aku. malam ni baru free sikit. jadi dapatlah aku berjalan blog sebentar tadi dan mengarang sedikit untuk entry ini.

layan asmara tadi. jatuh hati pula pada zalia yang memakai tudung. tetapi kasih kepada surihani masih tidak berbelah bahagi. kah kah kah~

6 comments:

storyfromme said...

semua artis memang nampak cantik kalau bertudung.

manggosteen said...

@storyfromme:hehe.betul gak tu..

d_tieah said...

Perghhh.. Memang mantap lah.. Asmara 2 buat aku cair lah tengok Shahz Jazle tu.. Haish! Paling aku meluat tengok si Sahlan bapak si Zalia tu.. Eeeee.. Memang mata duitan betul lah.. Otak dia nak harta je.. Padahal kubur kata mari..


Entry Terbaru : Skrip Dialog Usop Wilcha Jadi Sebutan Setiap Hari

manggosteen said...

haha..sahlan tu kalau aku jumpe aku nk sekeh2 je kpala dia..kekeke

Are_ngah said...

Nyampah tau...tp serius zalia cantik pakai tudung....muka dai mcm pelakon La_usurpadora....hehehheeh....Melati tu ngengade tahap gaban...nyampah...

manggosteen said...

angah: haha..betol2..mcm lausupadora..pakai tudung lagi kiut..kikiki

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails