manggester

Sunday, August 22, 2010

Tahniah!!adik orang pertama untuk tahun 2010..

gambarajah 1 : sekadar gambar hiasan..bukan adik ni yang dalam berita tadi.. (adik jaga jari tu)


congratulations..!!hanya itu ucapan yang keluar dari mulut aku tadi..sedang aku main game kat pc sambil mendengar buletin 1.30 kat tv3 tadi,terdengar satu berita tentang seorang budak putus jari kena mercun bola..dalam berita tu pun ada menyebut mangsa pertama untuk tahun ni..ini bermakna nama adik tu tercatat dalam Rekod Mangsa Mercun 2010 ..

gambarajah 2 : mercun bola

pesanan untuk adik-adik yang lain..sila main mercun secara berhati-hati ye..tapi bagi mereka yang mahu namanya tecatat dalam record, boleh la terus berusaha..satu lagi..budak-budak kat palestine putus tangan sebab bom..budak-budak malaysia (budak-budak bodoh) putus jari sebab mercun..

::teringat masa kecil-kecil (time takut-takut main mercun) aku cucuk mercun padi kat hujung lidi..kemudian pegang kat pangkal lidi dan bakar mercun tu dari jauh..teknik ini adalah paling selamat (tapi untuk mercun yang kuat-kuat jangan ambil risiko)..campak je jauh-jauh ye..amalkan lah..

2 comments:

Anna Boleyn said...

adeyhh~ pelik jgk ngan budak2 ni tak takut ke jari putus. main lagi mercun tuh. tp klu dah nm nya bebudak kan. x mtg lg... haih~

manggosteen said...

Anne Boleyn
>haha..tol tu..kalu nakal pon cuba la hati2 sikit kalu main..hurm..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails