manggester

Sunday, August 29, 2010

Saya dah beli baju raya!!

yiiehaa..baju raya dah beli..puas aku tawaf bp mall tadi cari baju raya..pusing-pusing kat pasific jumpa banyak pilihan..tak tau nak pilih yang mana..pilih punya pilih last-last aku decided nak amek baju ngan seluar ni..


gambarajah 1 : t-shirt edwin


gambarajah 2 : khakis jenama apa ntah (amek je sebab cantik)

pastu pusing-pusing sekali lagi cari baju untuk ijad lak..siap order kat semenanjung lagi..nak kena post baju dia minggu depan..sekali ngan kerepek..ni baju dia :

gambarajah 3 : baju renoma ijad



:: baju raya tu akan dirasmikan esok sebab aku tak da baju nak g KL..baju habis aku basuh dan tak kering lagi.g KL berbuka puasa ngan dak2 TiJB..dan kepada ijad baju kamu tu joule dah rasmikan dulu ye masa dalam fitting room tu..ahahaha..

::baju melayu dah lama siap kat rumah tu bewarna ijou (hijau)..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails