manggester

Thursday, August 26, 2010

Sekitar majlis berbuka puasa di uThm

assalamualaikum..hari ni aku nak kongsi story pasal majlis berbuka puasa pelajar-pelajar tanpa asrama uThm semalam ( 25 ogos 2010)..ini mungkin tahun last aku berpuasa diuThm..*sob3x..sebab tahun depan aku akan pergi..err..pergi tempat lain ye..sebab aku dah abes blajo kat sini la..itu pun kalau panjang umur untuk bertemu ramadhan lagi.haha..skema aje ayat..

okeh..korang layan je gambar kat bawah ni..tak banyak gambar pun.sebab malas nak posing dikhalayak ramai tu..

gambarajah 1 : Kurma percuma

gambarajah 2 : NC dan TNC uThm sedang beramah-mesra ngan student (gambar gegar sebab menggigil lapar..haha)

gambarajah 3 : sabar menanti waktu berbuka

gambarajah 4 : membaca doa sebelum berbuka (aku seperti gaya imam masjid negara..akakakaa)

gambarajah 5 : juadah berbuka (nasi minyak,apam comel,bingke/bengkang,buah duku 4ketul,aiskrim dan air oren)




:: minggu ni aku ada banyak jemputan berbuka puasa..
28/8 - din ajak geng2 bersamamu join program berbuka dia..
29/8 - berbuka puasa bersama geng2 TiJb di kay el (jauh betul nak berbuka)
31/8 - berbka puasa bersama geng2 kelas uThm (kat kedai wan manap "TiJB)
4/9 - berbuka bersama geng2 ayer molek kat jay bee (geng2 zaman kecil molek)

14 comments:

EmakSayeSuperb said...

arghhhh.. aku rindu nak makan nasik dulang reramai cmtu...

bardboo said...

salam..klako la yg gmbr blur sbb tgn gigil lapor tu..hehe...

amek kos apa kat uthm nie?

manggosteen said...

EmakSayeSuperb
> haha..minggu ni kita g bebuka mintak mkn dlm dulang..baru meriah..kedai yg korg deal tu ada dulang tak??

manggosteen said...

bardboo
>haha..boleh tahan la lapar time tu..sbb mknn dpn mata..tgu dkt sejam kot sbm bebuka..

aku amek mechanical..

EmakSayeSuperb said...

hahaha.. situ nasik beriani arab.. kiter order yg large set, sure dapat dulang punye!! hahaaha... bleh di realisasikan ni!! hahaha....

manggosteen said...

haha..ok dah kira cantek la tu..

bardboo said...

my hubby keje kat utm..manelah tau nnt boleh ke terserempak kat bazar ramadhan..hehe..

dia ajat aero..mesti xkenal kan..

manggosteen said...

saya uthm la..
bkn utm..
tapi enah pg kat aero utm..
wat lawatan.

bardboo said...

eh uthm la...salah taip..hehe..


jum baca entry terbaru bARdbOO:
Outdoor 13 Jun 2010
Anak Kecil Itu tak Mengerti
Bersedekah amalan mulia, jum join

manggosteen said...

aero uthm ke??
tu course baru tu..
mungkin tak penah jumpe..

bardboo said...

yup..aero uthm..haah, br je keje kat sini pon, bln 2 thn nie...

manggosteen said...

bardboo
>oh..ye la..tapi kalu teserempak pon mungkin tak perasan kot..sbb tak kenal..office dia kat block mana?

bardboo said...

blok c16 kalo xsilap..slalo gk lepak kat ofis hubby...sbb line tenet laju..hehe

manggosteen said...

owh..slalu gak g kat situ..sapa nama husband 2?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails