manggester

Friday, August 20, 2010

Baek korang bagitau aku siapa mamat ni..!!


beberapa hari lepas aku tengok kat fesbuk member aku dan aku jumpe video ni..
korang try layan jap..kejap aje..




dah layan dah??
amacam?best tak..
mesti feeling abes cam Justine Bieber kan..

gambarajah 1 : Jutine Bibior (sebutan bibir dalam sleng perak)

sebab apa aku soh layan kejap je..
seba takut-takut korang batal puasa..
hehe..

pesanan dari aku : siapa-siapa yang mengenali mamat
ni sila bagitau aku..sebab aku nak blajar
camne wat muka feling camtu..akakaka...




::terima kasih kepada datin azyan sebab buat entry khas utk aku..

9 comments:

Miss Q said...

tak sanggup rasanya nak tekan button play! adeh.. tolong!!! virus masuk telinga!

manggosteen said...

ahahaha..virus paling bahaya..
boleh memecahkan gegendang telinga.

Pinky Pixie said...

da play separuh. haha. dgn mimik muke penoh emosi. tabik la.. kehkeh

manggosteen said...

Pinky Pixie
>haha..penuh emosi dia nyanyi..
sampai org yg tgk pon terikot2..

Aidi-Safuan said...

hahahahahaha... mamat nih buat muka cam nak kena tomoi jer. :P

manggosteen said...

aidi-safuan..
akakka..kalu jumpe mmg aku bagi se-das..

ucent said...

mencarut ngan tetiba pas gua nonton ini vid

manggosteen said...

bulan pose ni..
jgn carut2..
batal nanti..haha

manggosteen said...

jgn kutuk mamat ni lagi dah..
baca ni..

http://mangges.blogspot.com/2010/09/justin-bieber-asia-seorang-oku.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails