manggester

Friday, August 27, 2010

errk!!apa tajuk ni?

yeah!!tinggal satu lagi ujian sebelum aku pulang ketanah air..tanah air?hoh!!cam duk kat obersea lak..aku akan balik ke-taiping pada 6 september 2010..dari johor bahru direct ke taiping..tak sabo rasanya..

hari ni aku tak da post entry baru pun..yang ni 1st untuk hari ni..sebab aku ada test petang tadi..jadi dok fokus study la kononnya..test tadi tak la susah sangat..cuma aku agak konfius dan teralpa je..banyak teori-teori yang aku lupa..

sebelum penutup,jom kita layan lagu ni..best!!




:: aku tak tau nak letak tajuk apa ni..
esok aku nak pegi shoping baju raya..

2 comments:

Aidi-Safuan said...

huhu... tengah musim test pon sempat nak update lagi? ish2... :P

manggosteen said...

update sikit2 je..
haha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails