manggester

Monday, August 30, 2010

Berbuka puasa bersama artis AF11?

Tajuk : Majlis Berbuka Puasa Bersama U-cent AF11
Tarikh : 29 Ogos 2010
Masa : Sejam sebelum berbuka - pertukaran kasut [tua-ucent]
Tempat : Restoren Saba, Cyberjaya

Kehadiran : Tuan belog, U-CENT AF11, Kutub tak makan penguin, Lan Kerek(kechik kata), Lelaki berumur (tua/syafiq bell), Amad/Zack/Remy/Farid kamil(terlalu banyak nama sehingga tidak dapat dinyatakan tapi nama sebenar adalah Izuan), Izzat/bilas awam2, MakSayeSuperb, dendang Perantau (geng kemaruk raya) dan Su (kawan kepada Izuan)

*ada ke AF11?*


gambarajah 1 : MU-cent dan MU-tob


gambarajah 2 : Lagu raya P-ramlee dan seorang datin yang gambarnya kabur akibat pergerakannya yang terlalu laju

gambarajah 3 : paling tua diantara kami

gambarajah 4 : Tokey Ranhill

gambarajah 5 : Nasi yang tidak takut kerana dia amat berani

gambarajah 6 : Farid Kamil wanabe

gambarajah 7 : Amad (nama manja) dan seeorang yang mungkin akan menukar namanya pabila tahun baru cina nanti

gambarajah 8 : Kami kerek!!apa kami peduli!

gambarajah 9 : Su dan izzat (kenalan baru aku) serta si pembaling kulit durian (sejarah TiJB)

gambarajah 11 : dialog
maher : erbb..kenyang..
azyan : ukuran pipi saya adalah sejengkal..
ucent : bila makan je ngantuk..bila ngantuk je makan

gambarajah 12 :
ucent lempoyang : siyes! aku memang ngantuk time makan..
si-tak makan penguin : kepala aku disinari cahaya..adakah ini malam lailatuqadar?

gambarajah 13 : pergerakan tangan yan terlalu laju sekali lagi dan maher gagal dalam cubaan menangkap tangan tersebut..

gambarajah 14 : kasut yang begitu mendapat perhatian kami..




:: terima kasih kepada mereka yang menjayakan program..
jom pegi camping lak pasni!!

4 comments:

EmakSayeSuperb said...

hahaha.. asal pic aku je sume gegar! hahaa.. movement aku mmg pantas...

manggosteen said...

haha..tu la pasal..aku pun pelik sampai cybershot aku tak bley nak tangkap pergerakan ko..sangat pantas..

ucentanuar said...

cun punya gambaq sama depa punya tajuk bnyk gempaq..af 11.hahahah

manggosteen said...

haha..tajuk kena gempaq la..
berbuka ngan artis kan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails