manggester

Sunday, March 20, 2011

Despatch KRU (Mentor 5)





semalam aku ada ceritakan tentang buku Diari Mat Despatch. tapi malam ni ada satu lagi cerita tentang despatch. cerita ini berkaitan tentang Mentor kat TV3 hari ini. Mentor telah memanggil seorang peserta ujibakat kepada mentor Edry untuk menyanyi sebagai peserta undangan.

yang menariknya peserta itu yang namanya aku tak ingat cuma yang aku ingat kassim saja. dia telah datang ke ujibakat Edry dulu. tetapi tidak diterima. pada masa yang sama dia telah bagi Edry resume beliau untuk bekerja sebagai peon atau despatch pejabat KRU.

pada malam ni mamat tu telah diterima sebagai despatch KRU selama seminggu. dalam masa seminggu ni prestasi dia sebagai despatch akan di nilai. jika baik perfomance dia, maka dia akan terus diterima bekerja disitu. tetapi jika tak baik maka dia tidak dapat meneruskan kerja sebagai peon KRU. tak pun dia diterima sebagai protege KRU kot.

video kat atas tu adalah lagu mamat tu bersama band rock dia yang bernama S-Five. lagu yang diaorang bawa tu bertajuk Mimpi di patuk ular.


::lepas ni nak interview kerja pun kena menyanyi gak..

4 comments:

CIK TOM said...

erk kena masuk audition dl la..pastu br dpt kerja?hehehe..

manggosteen said...

@CIK TOM:ye la..kena odisyen nyanyi..baru bley..

Tieah Madian said...

Ade aku tengok.. Huhuhu.. Beruntung sangat tapi dia dberi 1 minggu test kan.. Kalo ok, terus kena ambil.. Walaweh, teringin jugak nak jadi sebahagian staff kru ni.. Jom p audition mentor.. Hahaha..

Entry Terbaru : Video Bloody Wealth/Harta Berdarah Taib Mahmud

manggosteen said...

tieah:jom la..suara aku bley tahan gak sedap..kah kah kah..tapi sedap lagi kalau tak nyanyi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails