manggester

Tuesday, March 15, 2011

15 Mac 2011? Aku masih boleh main facebook?



adakah anda sedang bermain facebook. atau facebook anda telah pun tiada kerana facebook telah ditutup oleh Mark Zuckerberg? aku masih lagi bermain facebook ketika ini. dan sedang berseronok menconteng wall orang kerana facebook aku belum ditutup lagi.

berita yang kita dapat pada dua tiga bulan lepas adalah berita palsu yang sangat annoying. kah kah kah! memang lawak betul la orang yang buat cerita tu. tak kan la Zuckerberg tu nak tutup facebook ni macam tu saja. kalau hidup dia dah tak terurus pon baik dia jual Facebook ni kat orang lain. kompom dapat duit.

kalau antara korang yang dah tak boleh buka facebook lagi tolong bagitahu aku ye. kot-kot Zuckerberg terlepas pandang kat Facebook aku ni. ahahaha..

2 comments:

d_tieah said...

Penipu.. Toksah percaya.. Sama dengan sms cakap Malaysia itu ini.. Gggrrrr..


Entry Terbaru : Malaysia Selamat Dan Jangan Percaya SMS Kesan Radiasi

manggosteen said...

haha..betul tu..hari ni aku masih lagi main fb..cuma aku tatau kenapa berat sgt fb skng ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails