manggester

Friday, March 25, 2011

Selamat Hari Polis untuk Polis seluruh dunia!




25 Mac 2011 sekali lagi semua anggota Polis Malaysia diraikan pada Hari Polis. sempena sambutan yang ke-204 ini, aku nak ucapkan Selamat Hari polis kepada semua anggota polis terutamanya kekanda aku yang berada di Sabah. dengan ucapan "Ijad, bila nak balik semenanjung lepak minum cendol?" haha..

wahai polis-polis semua silalah menjalankan tugas dengan penuh tanggungjawab berlandaskan kepada motto Polis iaitu 'Mesra Cekap Betul'. dan satu lagi yang paling penting adalah amanah. bukan kerana aku tidak percayakan polis-polis dalam kejujuran mereka, cuma kadang-kala masih ada polis yang menerima rasuah. walaupun hanya segelintir tetapi cukup untuk memburukkan nama baik polis.

layan lagu A la la la Tuk ini untuk meriangkan kita di Hari Polis ini!



akak polis pun cun macam akak nurse gak!


10 comments:

ainzoo said...

Aku suke kadet polis je.akak polis,abag polis xde hal.kalo makcik polis&pakcik polis,aku xmo kawan.eheh

manggosteen said...

ainzoo:ahahaa..mentang2 makcik ngan pakcik polis dah tua ko tanak kwn eh..ahahaha

Lulu caldina said...

owh hari pulis hari ni eh...

Dda Ly said...

hhe banyak berjasa untuk negara..:)

meh ke rumah..
~hampir kehilangan kerana kelalaian~
keep in touch ye..♥♥♥

d_tieah said...

Setiap kali hari polis aku jadi sedih sebab dari dulu impian nak jadi polis.. Tapi tak tercapai.. Sebab tinggi tak tercapai dan berat pun tak tercapai.. Kesian..

Entry Terbaru : Biarlah Orang Mengutuk *Senyum* Nuffnang Bagi BE Lagi

manggosteen said...

@Lulu caldina:aah..25 mac..

manggosteen said...

@Dda Ly :betul..tapi bukan semua..hehe

manggosteen said...

@d_tieah:hehe..kesian nye..kena minum weight gain la..pastu pakai kasut tinggi2..

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

polis yo ?? ari ni bufday member aku, khai...hehe

camat ari polis yah..

jalankan tugas dgn sebaik2 baik nya..

manggosteen said...

@Siti Nur Fatimah Mohamad Ali:khai tu pon polis ke?hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails