manggester

Sunday, March 27, 2011

Tajuk berita utama | Edisi Menyampah



aku rembat gambar dari bacapaperku

haha. har ini Hairan Metro sekali lagi membuat lawak. Metro memang suka buat lawak di pagi hari. berita utama hari ini adalah Artis Paling Seksi. Ia, itulah berita yang paling rakyat Malaysia nak tahu. kerana sekarang ini rakyat Malaysia memang suka membaca berita tentang seks, liwat seksi dan segala yang berkaitan dengan hal-hal sebegitu.

'Pinggul Fasha menggoda' juga menjadi tajuk yang sangat besar di dalam surat khabar nombor satu negara itu. sedarlah Harian Metro bahawa anda juga penyumbang kepada gejala sosial yang amat runcing sekarang ini. hentikan lah liputan-liputan tentang masalah gejala sosial jika surat khabar ini masih menjamu masyarakat dengan bacaan-bacaan sebegini.

nampak sangat Lisa Surihani tidak tergolong
dalam golongan menjual tubuh untuk popular



::seronok tengok Irma Hasmi
gembira dengan imej bertudung

10 comments:

ainzoo said...

Nama pun sokabo tabloid..yang penting duet masyukkk ;)

mmg itu je la tarikan untuk sokabo sebegini. selain daripada citer2 misteri, tahyul...

pempuan dh sinonim dengan sex symbol

yang kesian, bangsa kita lah...
yang sadis, saudara seislam kita lah

hurmmmm

manggosteen said...

@ainzoo: tu la pasal.aku pelik betull.kalau nak kaya pun fikirkanlah psl sensitiviti agama..editornya bukan org lain..org kita gak..hadoi.

Azroy Bin Kassim said...

gua tak minat baca harian metrosex...
gua minat miyabi.. so gua baca kosmo..

manggosteen said...

@Azroy Bin Kassim :ahahaha..kosmo pun sama la..miyabi selamat kat jepun pon jadi berita..kekeke

cik fara @ fanadz said...

hehe.ngarut2 je berita. kalau nak release tension leh la bace. buat gelak2.hehe.

manggosteen said...

@cik fara @ fanadz:ahahaha..release tension baca ni bolehh ilang ke?kekekeke

Fahmi said...

haha... harian metro tak sedar kot... yang mereka tu adalah antara penyumbang kepada gelaja sosial...

budget konon2 mereka dah tolong kurangkan lagi kes2 sosial la kot... :-D

manggosteen said...

Fahmi:tak tau la diorg sedar atau tak..tapi aku rasa diorg sesar cume kalau diorg letak berita serius je kompom la tak jd surat khabar nombo 1 dah..

iemah said...

mcm2...
klu artis lelaki tunjuk bdn xbleh..
artis wanita bleh plak...
padahal tu aurat...

dunia dh nk kiamat...mcm ni la...
smuanya masih xsedar...

akhbar pula asyik nk lariskan jualan aje...

manggosteen said...

@iemah: hurm..tu la pasal..faizal tahir dulu sampai kena band sbb buka baju..artis pepuan pakai baju nampak sume bende tak de hal pulak..kekeke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails