manggester

Wednesday, May 11, 2011

Hari Tua Angah~


tanggal 11 mei hampir 30 tahun lepas lahirlah seorang bayi yang merupakan kakak yang tengah bagi aku. ketika kelahirannya aku turut menyambutnya dialam lain walaupun aku pun tak tahu bahawa itu adalah kakak aku. tapi aku masih keliru macam mana aku menyambut kelahiran itu. tetapi ibu dan ayah aku memang menyambut kelahiran bayi tersebut.mungkin ibuku baru lepas mengerahkan seluruh tenaganya dan ayahku dengan resahnya menunggu macam drama melayu. maka lahirlah bayi tersebut.

hari ini tarikh 11 mei muncul kembali. dan angah aku akan meraikan tarikh ini sekali lagi bersama ibu dan ayah aku yang sedang berada di rumahnya. aku nak hantar mesej selamat hari lahir tadi. tapi tak sempat pula kerana sibuk bermain membelasah orang dalam permainan game bola sepak. bila lihat jam sudah pun menunjukkan pukul 1.23 pagi maka aku fikir esok saja aku ucapkan.

daniel arissa dan angah

disini aku nak mengucapkan selamat hari lahir buat beliau yang sentiasa memberi sokongan kepada belog aku ini dan sentiasa menyokong aku dalam kehidupan ini. semoga angah berbahagia selalu, dimurahkan rezeki dan tabah mengharungi kehidupan. kirim salam sama daniel dan arissa ye.


2 comments:

Are_Ngah said...

Kelako kan rambut Arissa mase ni....

manggosteen said...

Are_ngah: haha..mmg klakar..baru baca ke entry ni..lam mim ba ba betul la..ahahha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails