manggester

Saturday, May 28, 2011

DB7 kembali ke United




minggu lepas David Beckham telah kembali ke Manchester United untuk bermain bersama-sama pasukan itu menentang Juventus dalam perlawanan sempena persaraan Gary Neville. turut sama kembali adalah Nicky Butt dan Phil Neville yang pernah bermain bersama-sama beberapa tahun lepas.


walaupun tewas 2-1 kepada Juventus, tetapi aku tengok highlight hantaran-hataran Beckham masih berbisa seperti dulu. esok MU akan menentang Barcelona dalam final Liga Juara-juara. tapi Beckham tak main lah.


:: aku pernah minat MU kerana DB7.

2 comments:

Azroy Kassim said...

Haha. Sama mcm gua. Minat man u sbb db7. Coach gua dulu pn ckp gua main mcm db7. Nostalgia gila tgk dorang main.

manggosteen said...

betul tu roy..aku tak tgk ko main pun aku tau ko main mcm beckham..ahahaha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails