manggester

Saturday, May 7, 2011

mAngGester ke duaratus


selamat awal pagi aku ucapkan kepada semua rakan dan taulan. disini saya ingin mengumumkan 'mAngGester' yang kedua ratus untuk belog mangges jatuh kepada neddy nadia. terima kasih yang tidak terhingga aku ucapkan kepada semua mAngGester-mAngGester lain yang telah men-mAngGester-kan diri anda di belog ini sehingga ia mencapai angka dua ratus. sesungguhnya tanpa mAngGester-mAngGester semua, siapalah mangges ini.

gelaran mAngGester ini baru aku wujudkan setelah follower aku genap 200. ini kerana aku baru terfikir gelaran apa yang patut aku berikan kepada pengikut-pengikut aku ini. yang pastikan aku juga akan menjadi pengikut mereka setelah mereka menjadi pengikut aku. tetapi, aku tidak akan menjadi pengikut anda jika anda tidak meletakkan link anda pada profile itu. jadi bagi mereka yang tidak meletakkan link pada profile anda dibahagian follower di atas, sila beruat demikian supaya saya boleh mengikut anda pula. segala kerjasama anda didahulukan dengan ucapan terima kasih.


:: aku benci betul entry ini di blog neddy nadia kerana aku jeles betul tengok cekelat itu.
:: teringin nak review semua blog mAngGester-mAngGester lain. tetapi masa membataskan.
:: sila ambil perhatian bahawa mAnGester tiada kaitan secara langsung mahupun secara tidak langsung dengan manchester .

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails