manggester

Thursday, May 26, 2011

aku dilucahkan! fuck-karudin betul!


pagi ini aku bangun subuh dikejutkan oleh abang chempiang, bukan dikejutkan oleh rozie tiger seperti yang diwar-warkan oleh fuckaruddin. aku bangun subuh dan masih belum sarapan lagi sehingga kini. fuckaruddin kata aku sarap cekodok pisang dan kopi arabica. semuanya bohong belaka.

9 biji kereta aku tarik hari ini. fuckaruddin ternyata berbohong lagi. aku tarik pakai tangan saja. sebab aku memang kuat dan gagah. tak payah pakai minum kopi arabica pun dah memang kuat. fuckaruddin cakap aku kalau nak settlekan satu RO makan masa berminggu-minggu? hoh. air RO tu biasanya aku boleh habiskan sekali teguk je la.

aku balik kerja sunyi sepi rumah. nak tenung rozie tiger memang tak dapat lah. sebab abang dia dah datang ambil tadi. itu pun sebab dia marahkan aku tarik juga kereta yang dia baru bayar duit muka tu. sengal punya abang ipar. dia ingat aku tak berani nak tarik kereta dia. ini mail lambong la.

rozie, jaga-jaga sikit pisau tu. tersalah tikam nanti.

hari ini aku tak dapat nak tikam rozie tiger. jadi sambil menyanyi lagu justin bieber, aku asah pisau. rasanya macam nak pergi cari fuckaruddin. nak tikam dia pula. siap kau fuckaruddin. kau siapkan lah lubang kubur kau sendiri. tak kan nak suruh aku galikan pula. aku ni penarik kereta, bukan penggali kubur.


:: kau memang siot azroy kassim.
:: korang, tolong aku terjah fuckaruddin tu.

11 comments:

d_tieah said...

Ape citer ni??? Ce citer ce citer.. Tak faham.. Tapi yang watak tu yg jozan guna dulu kan.. Ngee :)


Entry Menarik 1 : Wanita Melayu Akhir Zaman = Wanita Melayu Seksa
Entry Menarik 2 : Ketagihan Facebook??? Ada Ubatnya..

ArELeEz said...

maharaja lawak ke? jozan..?? erk!

manggosteen said...

Tieah n areleez: try bukak blog minda gersang..yg aku tag kat fuckaruddin tu..buat buat citer lucah tag nama aku..mmg siot betul..ahahahha

Marcella said...

hahaha..ms 1st baca azroy post entri da gelak terbahak-bahak da..oh..ini sesi membuat serangan balas gamaknya..takpe..chaiyo!!buktikan.ini Mail Lambong la..heheh

manggosteen said...

@Marcella :haha..mmg pon..mangkok betul..

Syuxer said...

owh sesi serangan balas..perghh siot je ayat2 bro..:)..fuckaruddin hhaha

manggosteen said...

@Syuxer:ahahaha..

eqbalzack said...

konfiuss?! haha

manggosteen said...

@eqbalzack: haha..azroy kassim punya hal..

Azroy Kassim said...

Mail lambung tak dapat tikam rozie tiger. Gersang... Gersang.. Haha

manggosteen said...

@Azroy Kassim: haha..lu mmg cari pasal..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails