manggester

Tuesday, May 10, 2011

Tidak ada apa-apa

malas betul aku nak taip entry pagi ini. kerna aku masih mengantuk dan rasa mahu tidur. sedangkan banyak kerja perlu disiapkan. tapi aku nak tidur sekejap. dalam masa 5 minit. layan lagu tidur kat bawah saja ok. saja-saja mahu kongsi lagu tidur.


sebelum itu aku nak pesan ni. cuaca sekarang panas betul-betull kerana bukan panas main-main. jadi anda semua diminta kuragkan aktiviti luar. banyakkan minum air. jangan pakai baju bewarna gelap. dan jangan suka-suka nak bakor macam usop wilcha.

:: jika mengantuk kita tidur.

5 comments:

Gee said...

betul2..skarang nie mmg sgt panas..cuaca x menentu...dlm rumah pn panas..sama2 jaga dri..(^_^)

manggosteen said...

@Gee: mmg panas giler..malas rasanya nk kuar rumah..

storyfromme said...

betul tu.cuaca makin panas.tak tahan.

Muhammad Farid said...

Mmg sangat2 panaz skang nie manggis... :)

manggosteen said...

betul kan..mmg panas gile..dgr citer panas smpe minggu dpn..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails