manggester

Monday, September 20, 2010

justin bieber asia seorang OKU..


ampunkan saya..


sebenarnya post ni hanya untuk meminta maaf kepada justine bieber asia atau nama betul beliau adalah Dan Johnson Externon kerana telah mengterkutuk beliau..itu pun kalau dia baca dan faham la belog ni..dulu aku pernah post video mamat ni kat belog aku ni..tapi lepas aku baca artikel kat tubelawak.blogspot ni aku mula menyesal..

Johnson Externon sebenarnya ada penyakit yang dinamakan Autism ..dia dah jadi camni sejak umur 3tahun lagi..dan sebenarnya dia buat video ni untuk orang support dia sebab dia tak mampu buat benda lain..so dia buat video ni la untuk mengasah bakat beliau..


klik sini untuk tengok profile dia kat youtube





:: kepada johnson, saya memohon seribu kemaafan dari anda..
sama ada anda faham atau tidak,saya pohon maaf ye..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails