manggester

Friday, September 24, 2010

Harry Potter and the Deathly Hallows





Avada Kadavra..yeah! ini lah masa yangyang ditunggu oleh peminat-peminat ahli sihir remaja ni..Harry Potter 7 (HP7)..berdasarkan kepada apa yang aku tahu ini adalah filem terakhir bagi cerita ini..akan tetapi ia terbahagi kepada 2 bahagian..iaitu Harry Potter and the Deathly Hallows : Part1 dan Harry Potter and the Deathly Hallows : Part2..


part 1 akan ditayangkan pada november 2010 manakala part2 pula akan ditayangkan pada 2011..aku memang minat dengan movie ni walaupun kadang-kadang aku tak faham pun ceritanya..bukan sebab apa..sebab aku selalu lupa watak-wataknya..jadi,bila ada siri yang baru aku terpaksa nak review movie yang lama..disebabkan dvd cetak rompak yang aku beli dulu dah hilang dan malas nak download kat tenet, maka aku akan terus je layan movie tu..maka,aku akan buat-buat faham je la..haha..

kalau nak suruh aku ceritakan sinopsisnya memang aku malas..jadi korang search je kat google tu..tak pun korang tengok je kat sini..




:: i ♥ emma watson

6 comments:

Ahmad Tajuddin said...

huhu,2 part ke??

konfeem kena tengok nih....last part time voldemort mampus...

manggosteen said...

haah..apa yang aku tahu la..
sebb tgk kat tenet mmg dia inform ada 2 part.

Fahmi Raazali said...

hehe best sgt ke cerita nie... last masa aku pergi tgk movie harry potter ni masa kat UTHM dulu... tgk kat batu pahat tu...

sbb tak biasa tgk kat screen besar2 kepala aku fening2 pulak...

itulah kali pertama dan terakhir aku masuk panggung wayang :D

manggosteen said...

fahmi..hoh..tgk kat wayang la best..
baru dpt feel..

bardboo said...

yeah Harry Potter!! suka giler ni!...x sabau ny nak tgok akt wayang..

manggosteen said...

yeah..mesti tengok!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails