manggester

Monday, September 13, 2010

3 hari, hari raya


salam raya ke 4..

hurm..dah seminggu aku tak update belog ni..

arini baru berkesempatan..

saja aku buka nak upload gambo raya..

tak best pon raya ni..

beraya sebagai anak tunggal..

adik beradik laen semua tak balik..

sikit je gambo yang ada..

1 syawal..



gambarajah 1 : bergambar di bawah pohon ciku rumah makco (kakak ibuku)



2 syawal..

hoh!!raya tak da karen..bergelap la rumah aku serta jiran2 satu taman..


gambarajah 2 : lemang dalam kegelapan sebab blackout









gambarajah 3 : ibuku menunggu kembalinya karen..

3 syawal..

err..tak da gambar..tapi raya ke-3 ni aku g beraya umah jiran2..tak kan nak amek gambo kat umah jiran lak..segan la pulak.

:: raya ke-4 aku tak wat pape kat umah..

tadi sedara datang..

pastu diaorang balik aku pun kluar..haha..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails