manggester

Monday, September 20, 2010

belog berhabuk, pc bersawang




gambar diatas dapat menerangkan segalanya..
betapa berhabuknya belog aku..
dan betapa bersawangnya pc aku..
sampai spiderman pun boleh bersarang kat sini..

hurm..sebenarnya aku baru sampai di parit raja semalam..
setelah puas beraya ala kadar aku pun berhijrah kembali ke selatan tanah air ni..
untuk menyambung kembali lagi se-sem setengah lagi blajo..

err..sebenarnya gambar ini adalah signboard uThm kat tepi highway tu..
disebabkan driver aku memandu terlalu laju..
jadi gambar tak clear..
sengal punya driver 'Ikram Ekspress'

ini adalah driver aku..
pemandu yang gagal ujian L..
undang2 jalan raya memang fail..
aku sebagai co-pilot/navigator amat kecewa dengan beliau..





:: dalam proses mengemas barang-barang..
spiderman tu aku nak biarkan je..
boleh dia jaga keselamatan pc aku..

1 comment:

beLLa said...

incik mangges. ada award utk anda! ^_*

happy blogging! ;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails