manggester

Tuesday, September 28, 2010

ahad yang panas..

2,3 hari lepas aku takde update belog ni..sebab aku sibuk la..sejak aku menceburkan diri dalam program pesta konvo ni , banyak lak kerja aku..ahad lepas aku pergi menolong orang p gantung banner pesta konvo uThm..aku,afiQ,topek,rizal ngan tupak pun pergi la menggantung banner tu..dari pagi kul 9 kitorang dah gerak..tengahari tu memang panas betul..tak main-main punya..letih..haus..sume ada..

lepas gantung banner kitorang terus pergi rumah terbuka salah seorang dak kelas kami kat pontian..bbq lagi.pergh..tapi malam tu aku memang letih giler..hari isnin ada test lak..study pun belum..serabut giler aku..

aku pun mengambl keputusan untuk tidur dulu..pastu bangun kul 3 pagi terus study..alhamdulillah la boleh gak jawab walaupun aku menggunakan teknik memukul semua..ahahaha..sambil aku jawab aku nyanyi lagu maher zain-insyaAllah..rasa yakin je..akakaka..

ni aku share sket gambar yang telah disnap..


posing atas jejantas kat batu pahat

aku dengan gaya ala-ala spiderman..

dataran penggaram

malam tu aku letih sangat..g kedai beli air tonik ni..
pahit giler..sumpah aku taknak beli dah..haha..





:: pesta konvo uThm dijadualkan akan berlansung pada 8-12 okt ni..
mai la sama2 kita meriahkan program ni..

ada 1 pengumuman..
tiket konsert born4nature diturunkan kepada rm17..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails