manggester

Friday, September 3, 2010

Jom datang beraya rumah mangges!!



assalamualaikum..
hari ni mungkin hari terakhir aku boleh update belog ni..
sebab start esok aku dah tak da internet..
esok nak pergi jay bee lepak-lepak berbuka ngan dak2 ayer molek..
pastu, hari isnin dah nak balik taiping..
umah kat taiping pun tak da tenet..
jadi, belog ni akan berhabuk sepanjang raya ni nanti..
tapi kalau aku berkesempatan untuk ke-cc, aku akan update belog nih..
(lepak cc macam dak2 sekolah lak..hehe)

okeh..
dikesempatan ini aku ,muhamad zulfadhli aka mangges ingin mengucapkan
selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin..
aku memohon maaf jika ada menyinggung perasaan blogger laen atau sesiapa saja yang ada menjenguk belog ni..
jadi, aku menyusun sepuluh jari memohon keampunan dari hujung rambut hingga kehujung kaki..
disini juga aku ingin mengemukakan kemaafan bagai korang juga..
walaupun korang tak da buat salah ngan aku..
haha..kira 0-0 la..

akhir kata..
aku nak jemput korang untuk datang beraya dirumah aku kat taiping..
ni aku sertakan alamatnya sekali:

218,jalan 19,
Tmn Kuning Sari,
Jln Air Kuning,
34000,Taiping,
Perak Darul Ridzuan..

gambarajah 1 : siap map skali aku bagi..

nampak macam jauh je rumah aku dari tol tu..
tapi sebenarnya dekat je..
tak sampai sepuluh minit dah tiba..
jadi apa lagi..
mai serbu rumah aku..




:: tak kisah la sapa2 nak datang..
kenalkan diri je kat aku ckp geng2 blogger atau
pembaca belog mahupun geng2 fesbuk..
rumah aku sentiasa terbuka..
aku anak tunggal raya ni..
so,aku harapkan kawan2 je la dtg umah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails