manggester

Wednesday, September 22, 2010

Kilat tu..off pc ngan moderm cepat..

Hujan diluar seperti segan-segan nak turun..tapi guruh berdentum bagai nak runtuh langit..kilat memancar seperti mahu membelah bumi..

Time macam ni aku mesti terus off pc ngan moderm..risau kena sambar petir..bagi aku biar tak boleh online sejam dari tak boleh online terus..kalau pc dah meletop,masalah besar tu..

Hurm..jd aku guna alternatif lain nak online..henpon!yeah aku boleh guna henpon untuk post sumthing kat belog dan mengkomen kat fesbuk..


Tengah mencuba untuk pertama kalinya..
Kalau keluar kat belog ,bermakna ia berjaya la..hehe..

6 comments:

manggosteen said...

Dan ia berjaya..yeah!

manggosteen said...
This comment has been removed by the author.
Fahmi Raazali said...

wah... dah blogging guna handphone pulak... huhu tunggu la aku dpt beli handphone yg ada kamera n boleh mms...

nnt aku buat live blogging :-D

manggosteen said...

haha..henpon cikai2 je..
tapi bley guna tenet..
jadi la..

Fahmi Raazali said...

aku handphone boleh sms n call je... xde kamera... tp lepas ni nak beli yg ada kamera khas utk buat live blogging :D

manggosteen said...

haha..ok la tu..nanti dah ada kamera tu kongsi2 la ngan aku..
akakaka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails