manggester

Saturday, September 25, 2010

Karnival Malaysia Inovatif Zon Selatan


Program : Karnival Malaysia Inovatif 2010 Zon Selatan
Tarikh : 25 & 26 Sptember 2010
Tempat : Universiti Tun Hussein Onn Malaysia, Batu Pahat (uThm)

salam..hari ini aku nak buat pegumuman pasal program ni lak..hurm..sejak 2,3 hari ni aku selalu update belog pasal aktiviti-aktiviti yang ada kat uThm ni..sebab sekarang ni banyak betul program yang telah diaturkan oleh pihak universiti..jadi,aku sebagai salah seorang penuntut tu perlulah mempromosikan sikit-sikit la..

ok.berbalik kepada program ni..antara acara yang telah disusun adalah ceramah interaktif dari angkasawan Malaysia, Mejar Dr. Faiz Khaleed yang berajuk 'Kreativiti dan Inovasi dalam Program Angkasawan Negara'..

selain tu ada juga program cabaran angkasawan Malaysia..yang ni aku tak pasti cam mana..mungkin dok kat balang yang anti graviti tu kot..sebab aku pun tak pergi lagi..nanti kalau aku dah tengok aku bagitau..

selain tu banyak lagi aktiviti yang telah dijadualkan..kalau korang nak tahu..datang la ke uThm batu pahat hari ni..( 25 & 26 September 2010)..masuk ada lah percuma..



:: tengah siap-siap nak pergi ni..
balik kang nak pergi kenduri kahwin
adik eddy kedai makan..

4 comments:

Miss Q said...

Oh, si kacak Mejar Dr Faiz ade ye! Suke dia!!!

Lebih suka dia drp angkasawan negara yg muka jambu tuh.. alamak.. lupa pulak nama diaaa

~ Bacelah kisah mak salah beli pad!! Haihh

manggosteen said...

haha..try la usha miss Q..

zool said...

ooo.. saja singgah sini. dah lambat plak buka entri ni

manggosteen said...

zool..dah lepas pon program tu..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails