manggester

Wednesday, November 24, 2010

blog ke-belog | ucent's fortress

segmen terbaru beLOg mAngGes

ok! hari ni aku saja nak menerjah ke blog orang..segmen ini dinamakan 'blog ke-belog'! dalam segmen ni aku akan membuat terjahan keras keatas blog orang lain yang aku rasa nak terjah..oh! blog pertama untuk segmen ini adalah blog kembar ku iaitu Husain Anuar *kembar tak seiras/tak seibu/tak sebapa/dan tak ada pertalian darah pun..cuma kami berkongsi tarikh lahir saja* blog yang diberi nama "ucent's fortress : aint just a blog..its..GOblog"

aku kenal pemilik blog ni sejak dari bangku plastik sekolah menengah teknik johor bahru lagi..beliau seorang yang aktif bersukan terutamanya bola sepak..dengan panggilan manja ucent dan kengkadang dipanggil lempoyang(aku tak tau mana datang ucent lempoyang) beliau menjadi blogger sejak dari tahun lepas..cuma dengan sedikit kekangan masa, beliau agak sukar untuk mengupdate blog..

di blog-nya beliau mencoretkan sedikit sebanyak kehidupan seharian, cerita seluruh dunia, apa yang beliau minat dan macam-macam lagi..beliau merupakan peminat David Beckham *juga sama dengan aku*.. tapi ada satu perkara yang aku tak minat dengan dia ni..iaitu dia adalah penyokong kelab setan merah..ini bertentangan dengan aku kerana aku adalah peminat kelab Chel-Laut! tapi apa-apa pun kami tetap kembar!

haha..kalau korang nak kenal dengan lebih rapat lagi dengan dia boleh la melawat blog "ucent's fortress"..tapi jangan terlalu rapat kerana beliau sudah hampir berpunya..nak rapat-rapat ngan aku boleh la..akakaka..

gambar 'rare' zaman sekolah (amin,aku,ucent)



budak pendek berambut kerinting!
( pemilik blog)



:: ada masa nanti aku terjah blog korang pulak!

2 comments:

ucentanuar said...

hahahha..aku ske gmbr ko yg agak rare itu!tq bro!!!!

manggosteen said...

ahahaha..album aku ada yg dah hilang..gambar rare byk gak kowt ilang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails