manggester

Saturday, November 27, 2010

‘Contest gambar kenangan sekolah dulu2’



berdasarkan kepada gambar diatas saya, Mangges ingin melibatkan diri di dalam peraduan yang telah di anjurkan oleh blog " ida sayang kamu ".. dengan ini saya telah pun menampal gambar saya semasa menyekolah dulu-dulu...



Keterangan gambar:

Kelas : 5Jentera2..( 2 gadis dan selebihnya jejaka tampan )
Sekolah : Sekolah Menengah Teknik Johor Bahru
aku yang tengah sembang 2 orang kat tengah tu..


saya amat berharap agar gambar ini diterima sebagai juara ..


Rujukan


:: kelas ramai lelaki..
tapi sampul meja warna pink..
jambu beb!

2 comments:

iDa said...

wah...hnya 2 pmpn jer kt clz ni....jrg dgr satu cls pmpn sedikit dr lelaki...ehhheh
btw gud luck yer...semua dh ok kcuali incik mangges xletak link kt bnner 2 jer...
xpe r...klu rajim letak yer...xkish dh..n amat bterima kasih sbb sudi join contest ida yg ptama ni....

papehal ida gtw mllui shoutmix ok?
gud luck skali ag

manggosteen said...

haha..kelas mekanikal ni..tu yg pompuan sikit ja..

mmg nak letak link kat banner tu..tapi ada prob sket..tu yg letak link kat bawah je..

ok thanks!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails