manggester

Sunday, January 23, 2011

If I Have RM100~

Jika aku ada RM100, apa yang aku nak?


Klik sini

Contest begini merupakan contest yang begitu mengujakan aku. Kerana aku berhak untuk memilih hadiah untuk diri aku sendiri. Itu pun kalau berjaya memikat hati panel juri yang menilai penyertaan aku la. Kali ini aku nak join contest yang di anjurkan oleh blog 'kotak hati Saya'.

Caranya mudah sahaja iaitu nyatakan apa yang kita mahu jika kita ada RM100. Kemudian link kan penyertaan kita kat blog penganjur. Dan yang paling penting adalah menjadi pengikut blog penganjur supaya lebih senang mendapat maklumat terbaru dari penganjur.

Maka, disini aku nak mengumumkan apa yang aku nak jika ada RM100. Aku nak kan kasut kulit yang lebih kurang macam gambar kat bawah ni. Harganya aku tak berapa pasti. Tapi [+-] RM100 la. Bukannya aku nak ang betul-betul sama dengan gambar dibawah ni. Tapi lebih kurang la.


yeah! ini lah yang aku mahukan jika ada RM100. Bukan aku nak Frank Lampard tu, tapi aku nak pakaian yang dia kenakan tu. Aku nak tempah 'tuxedo' untuk persiapan majlis konvokasyen aku pada bulan oktober nanti. Walaupun aku masih bergelut untuk menghabiskan pengajian aku selama lebih krang empat bulan lagi, tetapi tidak bermaksud aku tidak boleh berangan-angan untuk memakainya sewaktu majlis bersejarah itu nanti.

Harga untuk pakaian ini aku tidak pasti, tapi insyaAllah boleh dirunding dengan tukang jahit tu nanti..ahahaha..Kalau tak boleh tempah pun aku boleh sewa tuxedo itu. Kalau masih tidak cukup untuk menyewanya aku boleh usha-usha di bundle-bundle berdekatan.

p/s : junko,sahrom dan jajan jom join contest ni!


::tak sabar nak
habis belajar!

6 comments:

JUNKO-EL-HIDA said...

yuhhuuu..hai mangges,,saya dtg mengikut panggilan awk..hahahaha..bru bsmpi dr kl..td jalan2 kl..smpi blik trus bkak blog tgk ada ajak join kontes..ok2..saya akan mencuba..hihihi..tuxedo?..mintak kt jacky chan..baik pnyer tuxedo..

manggosteen said...

@junko: jom join..best ni..ahhaa...kalau pakai tuxedo jackie chan kompon terer kungfu..ahaha

sahromnasrudin said...

trime kasih jemput sy join kontest nie..trp rasanya rm 100 tak cukup nak pergi tuxedo kot huhuhuhuh

manggosteen said...

@sahromnasrudin:haha..kalau tak cukup kena cari kat bundle la..kekekeke

Tieah Madian said...

Mesti hensem ko pakai tuxedo nanti kan..
Lg2 time nak konvo..
Mesti ramai aweks mintak no hp..
Hahaha.. *Nasib aku dah kenal ko dulu..
Ngee.. :)
Btw, gud luck

manggosteen said...

@d_tieah:ahahhaa..tak yah pakai tuxedo pon dah hensem dah...akakkakaka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails