manggester

Saturday, January 8, 2011

Aku Benci McD

kenapa aku benci McD?

sebab dia hantar email ni kat aku:




kenapa aku benci email ni?

sebab buatkan aku teringin nak makan benda ni:




kenapa aku tak dapat makan benda ni?

sebab ini tak masuk lagi:


dengan sebab-sebab yang aku nyatakan ini menyebabkan aku terasa amat membenci McD walaupun dulu-dulu '' i'm lovin' it ":





::kau tunggu la loan
aku masuk nanti

10 comments:

zuzairi said...

Pinjaman ah-long disediakan.........

manggosteen said...

haha..tolong pinjamkan utk aku la oi..

♥ηαβειια♥ said...

ahaha. tau xpe. pt lmbt lagi wooooo~

manggosteen said...

nasib la dak2 uthm..
dgr cite u lain dah masuk dah pun..
u kita je 'lam mim ba ba' sket..

Fahmi Raazali said...

aku ptptn dpt sebelum sem ni mula... huhu shopping awal sikit la aku kali nie :-)

manggosteen said...

ye la..u lain sume dah dpt..
dgr citer pengurusan u aku ni yang lembab..
keje apa ntah yg byk sgt smpe wat ni pon lmbat..

cik lola said...

cik pon menci guling2 kat mcd sb cik dh x boleh mkn mcd sv da misi diet..waaaa waaaaa waaaa

manggosteen said...

@cik lola:haha..mkn sekali je..lupakan diet tu kejap..

bieha-chan :) said...

eh uitm da dapat je...kenape korang tak dapat lagi?

manggosteen said...

@bieha-chan :) tu la pasal..u lain byk da dpt dah..u kitorg je lambat sbb pengurusan lamabat..hadoi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails