manggester

Wednesday, January 19, 2011

Aku rabun bukan sombong!

Dari jauh dia mengukir senyuman terhadap aku. Aku buat tak tahu saja. Agak bengang kerana senyumannya tidak berbalas, dia melmbai-lambai terhadap aku. Aku nampak lambaian itu dan mengangkat tangan sebagai balasan. Dalam hati masih tertanya-tanya siapakah gerangan jejaka berbadan sasa itu?

Aku berjalan menghampirinya. Semakin hampir semakin jelas raut wajah lelaki tersebut. Rupa-rupanya salah seorang dari rakanku yang sudah lama tidak ku temui. Wajah tidak berubah, cuma badan sedikit sasa.

"oi..sombong gila..aku senyum kau buat bodoh je",marahnya kepada aku. "haha..sory la..aku rabun bukan sombong..", balasku memohon maaf.


kucing pun rabun juga!

Disebabkan aku tak suka memakai kaca mata, maka aku sering tidak menghiraukan sesiapa saja yang senyum kepada ku pada jarak jauh. Maaf la ya kerana "Aku rabun bukan sombong"





:: nak try pakai kanta lekap
tapi masih ragu-ragu

8 comments:

Amy Syaquena said...

Hahaha..teringat pulak kejadian amy dulu..kita serupa rabun tapi x nak pakai spec..

bardboo said...

haha..kwn sy pon slalo di cop sbg sombong dlu..padahal dia rabun..

Jom Lawat Blog Bardboo

d_tieah said...

Alololo..
Kesian..
Kalo tak suka guna cermin mata, guna lah contacs-lens *Betul ke eja tu..

JUNKO-EL-HIDA said...

hahahaha..lawak sungguh..salam perkenalan magges..artikel best2 rugi x join kontes saya.mungkin awk pemenangnya..sape tahu kan..weee

manggosteen said...

@ Amy Syaquena:haha..malas la nak pakai spec..

manggosteen said...

@bardboo:haha..org rabun mmg selalu kena cop sombong...

manggosteen said...

@d_tieah:ahahah..mmg nak pakai..tapi konfius lagi..salah eja sikit la..ahahah

manggosteen said...

@JUNKO-EL-HIDA :ok2..nanti kalau sempat g usha2 contest tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails