manggester

Monday, January 24, 2011

Nazmi Raja Lawak 5

Sekarang ni Raja Lawak telah memasuki musim kelima. Sejak dari minggu pertama aku dah tertarik kepada persembahan Nazmi. Aku tertarik dengan suara yang agak meneran dan bersemangat. Selain tu aku juga minat lawak-lawak yang dipersembahkan kerana setiap minggu dia akan menimbulkan trademark dia sendiri. Harap-harap dia mampu bertahan sehingga minggu terakhir.

Kepada siapa-siapa yang tak pernah menonton persembahan Nazmi RJ5 jom kita tengok video dibawah ini.

Minggu Pertama



Minggu kedua



Minggu ketiga





::tapi Zizan dan Johan
adalah terbaik

4 comments:

d_tieah said...

Betul2..
Aku pun suka tgk Nazmi..
Dulu zaman sepah n kecik juara aku tak berapa nak follow..
Tapi yg ni konfem aku akn follow tiap2 minggu..
Best sgt cm tgk RL zaman Nabil dulu2..
Yg lain2 pun not bad..

saher said...

haha mamat ni mmg xleh blah lah...

manggosteen said...

@d_tieah:aku minat nazmi ngan sepah..nabil tak minat lak..ahahha

manggosteen said...

@saher:mmg dowh..semangat gile dia semabng..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails