manggester

Sunday, January 9, 2011

Siti Nurhaliza satu sekolah dengan anak saudara aku!

minggu lepas aku berkesempatan melepak di rumah kakak sulong ku di Tapah. lagi dua atau tiga hari lagi anak saudara sulong aku akan memulakan sesi persekolahan semula. dengan rajinnya aku sebagai pak su yang baik hati membalutkan buku-buku sekolah beliau.

secara tiba-tiba aku membuka buku teks pinjaman yang dipinjam oleh anak saudara ku itu. tujuan ku hanya untuk menampal nama anak saudara ku di tempat nama itu. dan aku terperasan satu anam di atas nama anak saudara aku tu. dan nama itu adalah nama penyanyi nombor satu Malaysia ,Siti Nurhaliza.



baru ku tau bahawa Siti Nurhaliza itu tua setahun je dari anak saudara ku. dan ini bermakna dia baru berusia 11 tahun atau berada di darjah lima. haha..



::pak su yang baik adalah
pak su seperti aku

2 comments:

zuzairi said...

X terkejut pun...:D

manggosteen said...

aku tekejut gila..haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails