manggester

Tuesday, April 27, 2010

snuker n karaoke..

    ~Keindahan pelangi adalah
    Keindahan wajahmu sayang
    Yang sering bermain di mata
    Hatiku ini~


lalalaa..itu antara bait2 lagu yg aku karok jap td..mmg best giler..aku melontarkan sume suara aku..org kata all out la..haha..tp sebelom g karok kitorg g maen snuker dulu..aku ikot je..bukannya tak nk maen...tapi..err..err..aku ni tangan bangku...akakakaka..ni dak2 yg maen td la..konon2 ada gaya Joe Davis la..tapi skali maen berejam aku nunggu..huh..









ahahaha..muka aje serius..tp bola sume dok berlegar2 aje kat atas meja..pastu ingat nk terus g mkn kat pojok..tetiba,ada lak yg ngajak kekarok..aku juin aje..sbb aku tau suara aku best....akakaka..wa tarik cam mus may la td..kehkeh..tp gambo kat kotak kecik tu tak byk la..ada pon tp tak cantik..mlas aku nk letak kat sini..tp ada video baek punya..

kat fb esan

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails