manggester

Tuesday, April 27, 2010

kenduri kawin rakan yg pertama aku hadiri

errr..nape aku rasa cam tonggang terbalik aje tajuk aku tuh..haha..lantak ko la..saja je aku post mende ni..kenduri tu dah lama dah..baru arini aku rasa cam nk letak kat sini..

kenduri kawen adhli J1 TiJB sebenarnya..bulan mac lepas..ntah bape hb ntah..aku mmg sgt nk pegi sebenarnya..akan tetapi tak de kenderaan..so,aku pon mula la mencari2 sapa2 dr UtHm ni yg nk pegi..aku msj wan mantap..dia ckp ok je kalu dia free..huh..gembira sedikit aku..tgu punya tgu..wan tak gtau lagi dia free ke tidak..

hari sebelom nk g tu aku msj dia lg..katanya OK..Yeah..aku bersemangat nk g..aku mesej ucent kata aku g ..dia soh tgu kat stesen bas segamat..pastu kitorg pon gerak g umah ardth..secara tiba2 aku ngan wan tersesat..huh..susah gak jalan segamat ni...haha..tp kami balik kepangkal jalan setelah ditunjukkan jalan yg lurus oleh kawan2 yg laen..

sampe kat sana aku dah tak sabo2 nk mkn..tp diorg bley maen amek2 gambo lak..mentang2 la si gepeng ada dslr..sume dok berposing..bestnye kalu ada "Duit Sejuta Lebih Ribu"(dslr)..bley aku bley kamera tu byk2..hehe..




ni gambo masa kawen ardth tu..aku rembat kat gepeng punya blog..kehkeh..

yg turut memeriahkan..wan mantap,ucent,yan,kutub,kalok,dong,nas,paen gepeng dan ramai dak2 kelas J1 aje..aku,kutob,wan ngan yan aje yg kelas laen menyemak kat situ..ahahaha..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails