manggester

Tuesday, April 27, 2010

Mr.President..Mr.President..my name is khan..and im not a terrorist..



nama saya khan..dan saya bukan seorang pengganas..

salah satu dialog dlm citer my name is khan..mmg menyayat hati serta nurani ku ini..naluri keras seorang lelaki ku ini ku letakkan jauh2..biarkan taman menyelinap masuk kehatiku..sedih..pilu..kelakar..perasaan bercampur aduk didalam..

jalan cerita digarap dgn amat baek..sehingga 2 jam lebih tidak terasa olehku..tiada masa utk aku berganjak dari tempat dudukku walaupon kengkadang aku baring serta membuat aksi akrobatik yang laen..tanpa tarian2 bollywood ..tanpa guling2 ditepi lereng bukit..aku menghayati kisah ini..

SRK menjiwai watak sehingga mempengaruhi jiwa para penonton..kejelitaan Kajol mencuri hatiku ini..owh..alangkah ruginya jika tidak menonton filem penuh perasaan ini..aku ni bukan seorang peminat citer hindustan..tp filem ni mengubah persepsi aku terhadap filem hindustan..5 satrs utk MY NAME IS KHAN..



ini adalah satu lagi cerita hindustan yg sgt best..iaitu 3 IDIOTS..cerita ni mengisahkan pasal dak mechy tuh..best giler..4.8 star..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails