manggester

Tuesday, April 27, 2010

aku dapat 'B' design...

yeah...aku begitu teruja arini..rakanku fatah telah menulis kat fb beliau bahawa result design ngan lab dah kuar..kat smap online..aku pon bergegas menyemak keputusan aku..aku masukkan username ngan paswed..then tgu 2,3 saat..kluar la pagenye..aku klik kat audit penganugerahan..aku scroll tetikus aku kebawah..

jeng..jeng..jeng..aku tgk lab dulu..B+..owh..ok la..walaupon agak kuciwa bila tgk result kawan2 yg laen dpt A-..anak mata aku mula menyorot keatas..aku mencari rekabentuk kejuruteraan atau design..disitu terpampang la aku dapat B..wooo..suatu keputusan diluar jangkaan aku..aku ingatkan dapat C..tp dapat B..yea..yea..gembira tidak terkata..sbb dulu masa dip aku dapat D aje..akakakaka(gelak puas)

kepada fatah..
jgn la keciwa sgt..
result kita mmg standard tu aje..
wakakakaka..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails