manggester

Friday, October 1, 2010

I -Phone harga lori terbalik..


cuba korang bayangkan macam mana kalau ada lori i-phone terbalik depan korang..apa yang korang akan buat?mesti la berebut-rebut pergi rembat henpon tu kan..peduli kan pemandu lori tu yang tengah meraung tersepit..kekekeke..woo..best giler kalau dapat i-phone free..tak kesah la kalau yang bukan latest version punya pon..

sebenarnya aku nak cerita promosi henpon kat parit raja sekarang ni..harga memang rendah giler la..memang ramai orang berpusu-pusu pergi usha..termasuk la aku pun..bukan nak beli pon..cuma nak rasa kemeriahannya..hehe..*sebenarnya takde modal nak beli la..

haa..ni la harga lori terbalik..agaknya diorang rembat henpon kat lori terbalik ,pastu jual kat sini..hehe..no la..just kidding..

ni pulak kedai harga kawan-kawan baik punya..biasanya orang yang nak beli yang mengaku kawan dengan tokey kedai..ini ,terbalik lak..haha..

korang nak cari dvd player serendah rm1? kat sini la..betul ke ada? aku pun jalan-jalan kat tempat tu..nak cari gak dvd palayer rm1 tu..tiba-tiba aku terjumpa ni..

ni la dvd player rm1..disebabkan hari kedua dia dah naek harga rm2..esok lak harga rm20..rupa-rupanya kena beli barang rm400 keatas dulu..pastu kena daftar lucky draw..kalau kena baru la korang bayar rm2 tu..hehe..

orang ramai yang berpusu-pusu datang berkunjung..pack giler..dah la panas menehin..hoh..aku masuk kejap je..pastu aku lepak luar sementara tunggu membe aku jenjalan kat dalam..(sesiapa yang berada didalam gambar ni harap dapat izinkan saya publish kat belog ni ye..kalau tak boleh sila bagitahu saya balik)

setelah berpanas tadi aku ternampak gerai ni..pergh..memang terliur tengok time panas-panas tu..terus aku singgah dan beli air tembikai merah tu..wah..lega.. tengok bayang-bayang kat bawah tu pun dah boleh rasa hangatnya petang tadi..huish..





:: diorang cakap henpon tu china mari..
tu sebab murah..kalau tak,
tak kan la dia berani letak harga lori terbalik tu..

2 comments:

Unknown said...

kelakau ler.. rege lori terbalik !! ... iyelah kot ambik dari lori terbalik .. hihihi.. kalau dari china senang sangat rosak lorr..

manggosteen said...

haha..barang dari china ni ikot nasib la..
kadang2 boleh gak tahan..
tapi selalunya mmg cpt jahanam..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails