manggester

Thursday, October 14, 2010

Padi bersama Upin & Ipin - Sahabat Selamanya






sekarang ni sibuk asyik pergaduhan antara rakyat indonesia dan rakyat malaysia..ada saja yang tidak puas hati..baru-baru ni ada satu lagu yang dinyanyikan oleh kumpulan Padi tentang persahabatan Malaysia dan Indonesia yang telah lama hidup serumpun..pastu digabungkan dengan kartun animasi paling femes sekarang iaitu upin,ipin dan kawan2..

best gak lagu ni..korang layan la ye..aku dah nak tido ni..esok pagi aku ada test kul 9..wish me luck ok!





::semoga negara kita akan sentiasa aman dan damai..
tak kan melayu hilang didunia..

4 comments:

Amy Syaquena said...

salam...

layan tengok upin dan ipin awalaupun kureng tengok kartoon...

manggosteen said...

upin ipin kartun paling best skang ni..

Anna Boleyn said...

semoga da tak de lagi pergaduhan atr rkyat indon and malaysia.bagus usaha kump padi ni. :)

manggosteen said...

tol tu..kita kan serumpun!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails