manggester

Thursday, August 18, 2011

Tarian Ketam khas untuk surirumah yang mahu memasak gulai ketam masak lemak cili padi


serius hari ini membuatkan aku merasa loya seperti ibu-ibu mengandung 2 bulan selepas aku menonton video clip Tarian Ketam dari sebuah kumpulan ala-ala K-Pop iaitu Max 24:7. nasib baik perasaan loya itu dapat dibendung selepas aku membaca komen-komen peminat di bawah video tersebut di youtube.

komen-komen yang sungguh menghiburkan hati dengan pujian-pujian mantap dari peminat. pujian-pujian melambung itu menyebabkan klip video ini mendapat rating likes yang begitu banyak tetapi masih mendapat rating dislikes yang lebih banyak-banyak-banyak. ketika aku menaip entry ini, rating dislike sudah pun mencapai angka 2,034.

kalau anda rasa kebosanan dihari ini, anda bolehlah membuka link youtube dibawah. tetapi atas nasihat pakar, anda diminta jangan menonton klip video ini ketika siang hari. dikhuatiri akan membatalkan puasa anda kerana muntah secara sengaja. terus membaca komen-komen dibawah klip video untuk mendapat hiburan yang lebih baik.



gambar dan resepi penuh di sini

:: tarian ketam yang dipersembahkan adalah lebih baik ditonton ketika anda sedang memasak lauk ketam masak lemak cili padi!


6 comments:

Unknown said...

mula2 rasa loya bila tengok vc kumpulan 24.7 tu..but then,,bila tengor ketam tu,,alahai terliur plak..sabar2..puasa..

manggosteen said...

@seyrah_sue : ahahha..masak berbuka sambil nari tarian ketam..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

sane sini, org dok kepohchikan psl max 24: 7 nih! tp, mmg betul pun.. sbb leez pon rase nak muntah ijo menengoknye! hadoi la..

manggosteen said...

@ArELeEz :ahahha..sampe muntah hijau terus..lagi teruk ni..

Kak Aya said...

sedap nampaknya ketam tu!

manggosteen said...

@Kak Aya: cuba ar masak..pastu anto sikit utk saya..ahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails