manggester

Thursday, February 3, 2011

I wanna be an engineer so freaking bad!

rembat dari google!!

Dicorong-corong radio kita selalu mendengar lagu I wanna be a billionaire dari Travie Mccoy dan Bruno Mars. Memang sedap lagu itu. Tapi pernah tak korang dengar lagu tu yang telah diubah suai kepada 'I wanna Be An Engineer'? Kalau belum jom kita layan!


video


:: video yang style!

8 comments:

d_tieah said...

Not bad gak lagu ni..
1st time dgr..
Sbb mmg jrg dgr lagu org putih..
Harap radio mainkan jek lah..
Tu pun masa pegi n balik kje je dpt dgr..

manggosteen said...

@d_tieah:yang ni dah diubahsuai..lagu asal ny pon sedap gak..

bardboo said...

agak2nya bila boleh jadi engineer nie? hehe..

Jom Lawat Blog Bardboo

manggosteen said...

tak tau la..tak abes lagi ni..ahaha

YanaMIB said...

haha kreatip kreatip..smoga org ni berjaya jd engineer lah kn ^_^

manggosteen said...

insyaAllah kalau ada rezeki.

bardboo said...

xpe...yg penting blaja btol2..hehe..

Jom Lawat Blog Bardboo

manggosteen said...

haha..ngah blajo betol2 la ni..ahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails