manggester

Tuesday, February 22, 2011

hendaklah kita turun mengundi dihari mengundi!


Hari ini seluruh mahasiswa dan mahasiswi uThm akan menunaikan tanggungjawab masing-masing dalam memilih pemimpin yang mereka mahukan. Pilihanraya kampus kali ini lebih hangat dan panas setelah berlakunya beberapa insiden-insiden provokasi yang dilakukan oleh dua buah parti yang bertanding.

Pro-Aspirasi yang sebelum ini memegang tampuk pemerintahan akan dicabar hebat oleh Pro-Mahasiswa yang sedang cuba merampas tampuk pemerintahan. Khabar berita dari beberapa IPTA yang lain ada mengatakan bahawa terdapat dua atau tiga IPTA telah dimengani oleh Pro-M. Bagaimana dengan uThm pula? kita nantikan keputusannya petang nanti.

p/s tajuk entry ini aku copy khas dari sedutan filem man laksa diatas..


:: undi yang terbaik

4 comments:

Budak Melayu said...

huhu... selamat mengundi.... aku dah mengundi semalam... tmpat mengundi tu sunyi sepi je tau...

aku g mengundi pkl 1... aman jek bengkel tmpat aku g mengundi tu :-)

manggosteen said...

aku baru balik ngundi..memang giler ramai,..kali ni dia buat sapa yg tak ngundi tak ley kuar dari kampus..siap bagi kupon ngundi lagi..

d_tieah said...

Huhuhuhu..
Kisah mengundi di IPTA pun boleh jadi hangat ek..
Ngee.. :)


Entry Terbaru 1 : "Saya Mahu iPad Dari Blog MySuperKids"
Entry Terbaru 2 : "Saya Mahu Ramai Followers Dari Blog Ben Ashaari"
Entry Terbaru 3 : "Saya Mahu Mengaplikasikan Ilmu Tutorial Dari Blog Maribinablog"

manggosteen said...

@d_tieah: serius hangat babe..macam dah pru utk negara dah..masing2 nak dok atas..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails