manggester

Friday, February 11, 2011

Penggemar Makanan Berlemak





Pagi-pagi ini datang satu idea untuk menulis tentang kegemaranku ini. hak hak. memang tak boleh blah la bila aku cakap kegemaran aku adalah memakan makanan berlemak. diatas adalah contoh-contoh makanan berlemak yang sungguh menyanyat hati jika dibiarkan terlepas begitu sahaja bila berkeadaan ber'wang'.

Tapi, sesungguhnya bila berkta tentang berlemak semestinya keburukan yang bakal menjelma begitu bertimpa-timpa. jadi diatas kesedaran itu aku mula untuk melakukan senaman-senaman tambahan selain bermain futsal pada setiap minggu.

Biarpun berat badan aku maintain berat. haha. aku masih suka memakan makanan ini. erm. petang ni ada cadangan dari rakan-rakan ku untuk pergi ber-steamboat di JB. rm18 dan makan sampai muntah. dan aku pernah melakukannya iaitu makan sampai muntah. memang giler time tu. makan tak ingat tentang arah putaran bumi dan aku muntah bersama putaran kepala yang serius.



:: makan berpada
senaman berkala

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails