manggester

Saturday, May 1, 2010

RoKErs dARi mAlaYsia, bANd JiwAng DaRi IndOn aTau hOTel kAt jEpoN daRI gErMAn..??

Tarikh : 1 Mei 2010
Perkara : 3 konsert pada 1 masa

huh..hari buruh di malaysia tahun ni diraikan dengan 3 consert yang agak gempak la..konsert yang terlibat adalah :
  1. Konsert Double Trouble 2 Wings&Search
  2. Konsert Mega Ungu
  3. Konsert Tokio Hotel (everyone connets TM)
hurm kat sini aku nak review sket la pasal ketiga-3 konsert ni..

  • Konsert Double Trouble 2 Wings&Search


konsert ni akan berlangsung kat Arena Tertutup, Bukit Kiara Equestrian & Country Resort Damansara pada jam 8.45 malam..seperti yang tertera diatas 2 band lagenda rock Malaysia yang terlibat..pada jangkaan aku,ini semestinya konsert yang hebat..sebab apabila 2 otai bergabung ia akan menghasilkan otai kuasa 2..fuhh..yang pastinya, wings akan mendendangkan lagu2 rock popular mereka sepanjang zaman manakala, search dengan vokalisnya iaitu amy pasti akan mem'peeeiiwwwiiiit'kan peminat2 mereka..huh..tak dapat aku rasakan bagaimana kehangatan yang akan berlansung nanti..

  • Konsert Mega Ungu


ni satu lagi band feberet aku..lagu2 diorang memang banyak yang besh2 dan sedap didengar..tapi kalu konsert band2 dari indon ni pasti akan dibanjiri oleh mat2 serta minah2 endon yang bermastautin kat mesia ni..tak kira la yang masuk mesia ni ikot pintu ataupon yang masuk ikot bawah rumah..ungu mesti akan melagukan lagu2 hits diorang seperti kekasih gelapku,surgamu,tercipta untukku dan macam2 lagi le..ha ..konsert ni dijadualkan berlangsung kat Stadium Nasional Bukit Jalil kul 8 mlm..

  • Konsert Tokio Hotel (everyone connets TM)

konsert ni aku dengar free je..tapi kene dapatkan tiket dengan TM..camne ntah ..aku pon tak tau..tapi konsert ni berlangsung kat Central Park Avenue, 1 Utama pada kul 8 gak kot..yang kurang sket publisitinya..sebab free kan..band ni dari german sebenarnya bukan dari jepon (tokyo) seperti namanya..tapi mekap diorang memang ada gaya ala nippon la..dengan style rambut terpacak..conteng2 muka..memang persis jepon..album terbaru diorang yang berjudul humanoid direleasekan pada tahun lepas..tapi lagu diorang aku tak berapa layan sangat la..tapi yang aku tau opening act dia ada bunkface ngan pop shuvit..

tapi..buat pengetahuan korang..3,3 konsert ni aku tak pegi..haha..sebab aku tak de kat KL pon..time aku update post ni jam sudah menunjukkan kul 7.41 malam..dan aku masih lagi di "bandaraya" parit raja..tak sempat pon kalu aku nak pegi..tapi kalu aku diberi pilihan aku nak sangat pegi tengok wings ngan search..go malaysia go..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails