manggester

Wednesday, April 25, 2012

Final



dah lama betul aku tak bercerita tentang bola. bukan pasal apa, aku malas nak mewujudkan rasa kurang selesa penyokong-penyokong team lain selain pasukan biru laut ni. tapi pagi ini biar satu dunia tahu bahawa "in Torres I trust".

siapa messi? siapa iniesta? siapa guardiola? aku hanya kenal Terry, Lampard, Drogba dan lain-lain yang masih berjuang untuk CHELSEA!

Harapan terakhir umat England terletak di bahu Chelsea.

malas nak cerita panjang, KAMI DI FINAL.

6 comments:

ainzoo said...

selamanya. selamanya. selamanya harimau malaya.
elelelelele oooooooo
elelelelele oooooooo
(ehh? senyum dan kenyit mata)

(kalau kko lum tengok, sila search ONLY IN MALAYSIA kat youtube.hihi. kalau dah, tak apa)

Tieah Madian said...

Chealsea? Oh man.. Aku minat bola sepak team Sarawak tu pun kdg2 aku tengok kalo masok tv lah.. Dan aku suka german!!! Tapi masa world cup je aku follow.. Hahaha.. Tu lah hobi 4 tahun sekali..

manggosteen said...

@ainzoo:aku baru nk search ni..

manggosteen said...

@tieah: serawak mn boleh lawan chelsea..lain kategori..hhahaha

Anonymous said...

terbaek

Black Jeepsu said...

chelsea!!!!!! hahahaha btw gua follower ke 244 lu.. hee :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails