manggester

Tuesday, July 19, 2011

Drama Juvana memang lawak

drama bersiri juvana dah habis semalam. ending yang agak menyakitkan hati serta jalan cerita yang agak tidak tentu arah. pak guard yang bersekongkol dengan warden masih lagi menutup pintu pagar setelah warden ditangkap pada malam sebelumnya. kah kah kah. cerita lawak versi ganas!

Juvana pon pandai menari poco-poco. layan jap!




aku tak berapa minat sangat drama ini. tapi layan saja sebab kawan-kawan satu rumah layan.

6 comments:

d_tieah said...

A'ah.. Aku pun prasan.. Malas nak tukar pelakon lah tu.. Dia ingat orang tak perasan.. Hehehe.. Aku pun memula tak layan tapi ade jugak 2-3 kali layan.. Tapi dari mula memang tak lah.. Nanti lah aku tengok dari episod satu.. Download~

**::CIKNUURUL::** said...

xtengok pon last episod,.huhu,..tidoo sudaa,.haha

manggosteen said...

@d_tieah: haha..betul kan?jimat kos..tak yah bayar ramai2 pelakon..haha..donlod2..

manggosteen said...

@ **::CIKNUURUL::** : tak pe..tgk kat tonton .com je..ahahha..tak pon donlod je ..

ainzoo said...

Aku suka citer tu sbb:

1 - xseme ati orang baik ada kedai perfume & org jahat pulak xseme simpan bangkai hamster dlm ati walopun dorang bmulut busuk ...a

2 - aku mmg suka org2 teater.... Artis yang macam Daim tu, ada seni dalam selamba.. :) ... ce try baca buku dia.. Bogel Menuju Tuhan..

3 - hengsem? ahah..no komen... aku nengok, biasa2 je... adik2 je seme tu

lagipun, ada tersirat disebalik citer tu..bab2 pecah amanah, undang2 dll.. cuma, peringkat umur bangka macam aku ni, malas nk PK byk2..nk tgok citer untuk hiburan, bukan nk PK sgt2..ada benda lain lagi yang nak aku PK..logik ke, tak logik ke, biorkan aje lah..ahhaaha

manggosteen said...

@ainzoo: haha..mmg ada betulnya yg ko ckp tu..tapi jalan ceritanya perlu lebih teliti dan logik..

haaha..betol2..byk lg perkara nak fikir drp hiburan ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails