manggester

Friday, July 23, 2010

aku tau la sumer orang ada speaker..!!


rumah sewa waktu belajar..
biasa la ,mesti dok ngan kawan2 kan..
kaya beno la kalu dok sorang2..
tapi bukan nak citer pasal kaya kat sini..
hehe..

memang banyak bende best bila dok ramai2 ni..
tapi ,bende tak best pon ada..
salah satunya komputer..

komputer..
masing-masing ada punya..
tak kira la laptop ataupon pc..
secanggih mana pon komputer diorang la kan..
tapi kalu tak panadai jaga ati orang tak guna gak..

lagi satu..
bila ada komputer mesti nak ada speaker..
masing2 tak nak kalah..
yang pakai sub-woofer mest nak kasi bergegar umah..
yang pakai speaker bodo pon melawan kasi gegendang telinga aku bergetar hebat..
speaker laptop pon menghebat gak..
kalu tak pecah bunyi,selagi tu nak kuat2..

haish..
susah tol la...
ditegur ,nanti terasa..
nak dimarah masing2 dah ada lesen motor..
jadi aku dengarkan je la speaker dieorang tu..

yang buat aku bengang lagi bila..
semua nak pasang lagu masing2 serentak..
hadoi..sorang ngan lagu 80an..
sorang ngan lagu luar dunia..
yan sorang lagi dengan soul sister aje..
nyesal lak aku g promote lagu 'train' tu..
tu belom masuk lagi sub-woofer layan citer evolusi kl drift..
hoh!!

hurm..nak wat camne..
"sumer orang ada speaker"
lalalala~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails