manggester

Monday, July 26, 2010

GCB rOsakkaN diEt aku..

salam gcb...
ape bende gcb tu??
crew mcm gbc (giler battle crew) ke??
ish..kalu crew tu mesti la tak rosakkan diet aku..
sebab diorang kan geng joget2..
makin menjadi la diet aku kalu gbc tu..

gcb!!
great-tasting chicken burger la..
serius..mende alah tu memang sedap giler..
daging ayam yang lembut..
ditambah ngan sos grilled ape ntah..
salad segar..
pergh!!..


tapi masalahnya..
ia telah merosakkan program diet aku..
setelah 2 minggu aku berusaha merealisasikan program tu..
secara tiba-tiba gcb tu muncul..
punah..

akan tetapi la kan..
ia memang sedap..
ditambah lagi dengan dibelanja oleh kawan umah sewa aku iaitu rizal(imam muda)..
hehe..

apa2 pon esok aku kene la start diet balik..
kena makan sup sayur je..
insyaAllah aku akan berusaha untuk mencapai bentuk badan macam torres...
kekekeke..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails